sobota, 26 lutego 2011

Wyróżnienie

Po raz kolejny nasz blog został wyróżniony, z czego baaardzo się cieszymy i za co jeszcze bardziej dziękujemy Asi.
















Wszystkie Wasze blogi są wspaniałe i każdy z nich jest wyjątkowy, dlatego tym razem wyróżnimy 10 z tych, które najczęściej odwiedzamy:

Asieńko, Tobie jeszcze raz bardzo dziękujemy za wyróżnienie, a wszystkim naszym czytelniczkom chciałybyśmy podziękować za odwiedziny i życzyć wielu wspaniałych inspiracji.
Pozdrawiamy serdecznie,
Anna & Natalia

7 komentarzy:

  1. Pieknie dziekuje:) Zycze milego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję :) Jestem zaszczycona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje baaardzo dziewczyny kochane :)) Milo mi bardzo :)
    Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo gorąco dziękuję za kolejne wyróżnienie. Traktuję Was już jak dobre znajome i cieszę się z każdego Waszego komentarza na moim blogu. Pozdrawiam i życzę sukcesów nie tylko w blogowym świecie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję bardzo :) jestem mile zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochane moje, no brak mi słów. Powiem, a raczej wyznam szczerze, że nie sądziłam że moje blogi mogę się komuś tak podobać i być inspiracją do własnych wnętrzarskich działań, Ale właśnie dzięki takim osóbkom jak Wy mam ogromną satysfakcję i powera zeby dalej działać :) Pozdrawiam serdecznie,udanego tygodnia! :)))

    OdpowiedzUsuń